Konferenciák
A megújult Hotel Bodrog Wellness & Elix Spa**** észak-magyarországon igény szerint adhat otthont nagyszabású konferenciáknak, üzleti megbeszéléseknek, családi rendezvényeknek, esküvőknek.
A hotel jellegből adódóan egy helyen érhető el minden, amire egy rendezvény során, és azt követően szükség lehet. A szervezők és a résztvevők legmodernebb technikával felszerelt, természetes fénnyel rendelkező, klimatizált konferenciaterem, catering helyszínek és változatos kikapcsolódást biztosító indoor and outdoor lehetőségek (wellness, borkóstolók, bowling pálya) közül választhatnak. Az üzleti megbeszéléseket a wellness szolgáltatások és az aktív kikapcsolódás egyedi formái teszik teljessé.
A Bodrog Wellness Szállodában elegáns környezet, magas színvonalú kiszolgálás, hozzáértő szakemberek várják vendégeinket. Kollégáink segítenek a rendezvények és konferenciák teljes körű megszervezésében és lebonyolításában, különös figyelmet fordítva vendégeink elképzeléseire és igényeire.
Földszinti Erzsébet termünk 60 fő befogadására alkalmas, természetes fénnyel megvilágított, légkondicionált és sötétíthető. Felszereltség: Wi-Fi elérhetőség, beépített vetítővászon, tolmácsfülke, projektor, flip-chart, írásvetítő és hangosítás.
Szállodánk III. emeleti VIP tárgyalóterme 30 fő befogadására alkalmas. Felszereltség: Wi-Fi elérhetőség, Denon prémium hangrendszer, 163 cm 4K UHD televízió a lenyűgöző prezentációkhoz, egyedi hangulatvilágítás, flip-chart.
A hotel közvetlen közelében 100 fő, továbbá 300 fő részére alkalmas konferenciaterem áll rendelkezésre teljes catering szolgáltatásokkal.




Terem információk
|
Elhelyezkedés |
Alapterület (m2) |
Belmagasság (m) |
Természetes fény |
Légkondicionált |
Erzsébet terem |
Földszint |
72 |
2,9 |
igen |
igen |
VIP tárgyaló |
III. emelet |
49 |
2,6 |
igen |
igen |
|
Színház |
Iskolapad |
U-alak |
Táblaasztal |
Állófogadás |
Erzsébet terem |
60 |
34 |
40 |
32 |
70 |
VIP tárgyaló |
30 |
24 |
26 |
22 |
40 |